עורך דין לענייני משפחה

עורך דין לענייני משפחה, או ליתר דיוק עורך דין מוצלח לענייני משפחה, הוא במקרים רבים כל מה שמפריד בין צוואה הממומשת בהתאם לרצונו של הנפטר, לבין צוואה המקבלת פרשנויות חדשות שהלכה למעשה סותרות את רצונו של המנוח. בדיוק באותו האופן, עורך דין מקצועי ומנוסה לענייני משפחה יכול לעשות את כל ההבדל בין גירושין המסתיימים בפשיטת רגל לבין גירושין המסתיימים על הצד הטוב ביותר האפשרי, ובין מצב שבו כל הצדדים המעורבים בתביעה יוצאים ממנה בשן ועין לבין מצב שבו כל הצדדים יוצאים מרוצים, מי יותר מי פחות.

 

עורך דין לענייני משפחה בחיפה נסים את כהן ניסן

קורה במשפחות הכי טובות…

לרוע המזל, ישנם רבים הסבורים כי בכל הקשור לעניינים שבתוך המשפחה, הדרך הנבונה ביותר לנהל סכסוכים וליישב מחלוקות היא להגיע לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט ואם העניינים בסופו של דבר אכן מגיעים לבתי הדין, הרי שאין באמת צורך לערב אנשי מקצוע. זהו המקום לכתוב כי מדובר בטעות שעלולה לעלות לכם ביוקר, מכיוון שכל ניסיון להימנע ממעורבות של איש מקצוע מעניקה לצד השני או לצדדים האחרים המעורבים בפרשה יתרון משמעותי  מבחינה משפטית. במקרים מסוימים משמעות היתרון היא זכייה בכספי הירושה, באחרים הגדלה של דמי המזונות ובמקרים הטראגיים ביותר, פגיעה בזכויות של אב גרוש, הקשורות להסדרי הראייה.

עורך דין לענייני משפחה לזירוז הליכים

מעבר לכך שעורך דין לענייני משפחה המחזיק בניסיון רב שנים בתחום המשפטי המורכב והרגיש הזה, יכול לסייע לכם להשיג יתרון  משפטי ולדאוג לכך שכל הזכויות המגיעות לכם ימוצו, חשוב לציין כי עורך דין לענייני משפחה נחוץ גם לצורך זירוז הליכים. אין זה סוד שטחנות הצדק טוחנות לאט וכשמתוודעים לעומס המוטל על בתי המשפט, גם אין זה פלא. לכן, לא אחת סכסוכים שהדיון בעניינם יכול היה להסתיים באופן תיאורטי תוך שבועות או חודשים ספורים, נגררים ונסחבים במשך חודשים רבים ואפילו שנים.

בחלק ניכר מהמקרים הללו החליטו הצדדים המעורבים שלא לשכור שירותי עריכת דין, אם במטרה לחסוך את שכר טרחת עורכי הדין ואם כדי "לשמור הכל במשפחה". כך או כך, אם ברצונכם לקצר את ההליכים המשפטיים השונים ולהביא את הדיון לסיומו במהירות וביעילות אל לכם לנסות להתמודד לבד עם המורכבות הרבה הכרוכה בהליכים אלה. למעשה, די במסמך בודד שלא יצורף לכתב התביעה, באי הבנה שלכאורה נראית פעוטה או באמירה  בהיסח הדעת ללא כוונה לפגוע באיש, כדי לגרום להתארכות הדיונים ולהתפתחות סחבת מיותרת. עורך דין לענייני משפחה יכול לחסוך מכם את כל זה, קחו זאת לתשומת לבכם.

מקור מהימן לידע בדיני משפחה

חשוב להבין כי ברוב המקרים עוד לפני שמגיעים לשלב בו מתנהל דיון משפטי בבית משפט לענייני משפחה או מוגשת תביעה לבית הדין הרבני, יש להתייעץ עם עורך דין לענייני משפחה, זאת מכיוון שבכל הקשור לדיני משפחה, חלוקת רכוש, הסכמי גירושין, תביעת משמורת ילדים, תביעת מזונות או כל נושא אחר, עבור הציבור הרחב רב הנסתר על הגלוי.

כתוצאה מכך, אדם מן השורה לרוב לא יהיה מודע לזכויות המגיעות לו על פי חוק, לאופן שבו יהיה עליו לפעול על מנת למצות אותן ומטבע הדברים כל עיכוב, כל צעד לא נכון וכל טעות, עלולים לעלות בשלב מאוחר יותר ביוקר. כך, לדוגמה, בניגוד למה שרבים חושבים, לא ניתן לפתוח תיק גירושין בבית המשפט לענייני משפחה, כשתחת זאת יש להגיש כתב תביעה נפרד עבור כל עניין שלגביו מתבקשת הכרעת בית המשפט.

בדיוק באותו האופן, רבים בקרב הציבור הרחב לא מודעים לכך שאחד המרכיבים החשובים והקריטיים ביותר בנושאים הקשורים לדיני משפחה הוא המהירות. כך, למשל, אם מדובר בתביעת מזונות, הרי שתוך 15 ימים בלבד על הנתבע להגיש את כתב ההגנה וביתר סוגי התביעות, עומדים לרשות הנתבע 30 יום להגשת כתב ההגנה. גם כאן יש לציין, צריך להגיש כתב הגנה נפרד כנגד כל אחת מהתביעות שהוגשו.

עוגן אובייקטיבי, שקול ומחושב

לסיום, ברצוננו להתייחס לאחד הנושאים שממעטים להתייחס אליו והכוונה היא דיוק להיבט הרגשי המתלווה למחלוקות העומדות לדיון בענייני משפחה. בין אם מדובר בסכסוך שמקורו בעסק שנמצא בבעלות משותפת של שני אחים, בתביעה הקשורה למשמורת על ילדים לאחר גירושין או בהתנגדות לצו ירושה, בכל מקרה ומקרה מדובר בסוגיות המעוררות רגשות עזים בקרב כל הצדדים המעורבים.

עורך דין לענייני משפחה מהווה מעין עוגן רציונלי שבו ניתן להיאחז כאשר הסערה הרגשית בעיצומה. עורך דין מקצועי לענייני משפחה יכול לסייע ללקוח שלו לחשוב בבהירות, להניח בצד את האגו, את הכעסים ואת כל הרגשות שעשויים לפגוע בשיקול הדעת שלו ולעזור לו לקבל החלטות מושכלות, לגבש אסטרטגיה מחושבת וזהירה ולסיים את הפרשייה כשידו על העליונה.

משרד עו"ד נסים את כהן-ניסן

משרד עו"ד נסים את כהן-ניסן הוקם בשנת 1996 וכיום, לאחר שני עשורים של פעילות ענפה ואינטנסיבית, מהווה מודל לחיקוי עבור כל המשרדים המובילים הפועלים בתחום האזרחי-מסחרי. המשרד ממוקם בחיפה אך מעניק שירות ללקוחות בכל רחבי הארץ וכן מספק שירות ברוסית, אנגלית וערבית. בכל הקשור לדיני משפחה, רכש צוות המשרד ניסיון רב וידע מעמיק במיוחד, הנרתמים לטובת הלקוחות הרבים של המשרד.

חזרה לדף הבית: law-offices.co.il

 

לקבלת פרטים נוספים אתם מוזמנים להתקשר עוד היום לטלפון מספר 04-8512612 ולקבל את השירות המקצועי, האמין והרגיש ביותר בתחום.