עורכי דין תאונות דרכים – קבלת פיצויים ומיצוי זכויות

עורכי דין תאונות דרכים – קבלת פיצויים ומיצוי זכויות

ישנם לא מעט משרדי עורכי דין בארץ, כאשר כל אחד מהם מעסיק משפטנים המתמחים בתחומים שונים. מן הסתם ובשל ריבוי תאונות הדרכים, בכל עיר ועיר ניתן למצוא לפחות כמה משרדים העוסקים בתחום תאונות דרכים ודיני נזיקין. חשוב מאוד לבחור במשרד עורכי דין בעל שם ומוניטין אשר זה לא מכבר קצר לא מעט הצלחות משפטיות בעת ניהול התביעה, כל זאת על מנת שהלקוח יזכה לקבל את הפיצויים הגבוהים ביותר המגיעים לו.

שכיחות תאונות דרכים

בין התביעות הנפוצות ביותר ניתן להזכיר תביעות בגין תאונות דרכים. יכול להיות זה הנהג או הולך רגל, והתאונות הללו מתרחשות בארץ בתדירות מדאיגה ביותר. בכל מקרה בו אדם נפגע בתאונת דרכים, עליו לאסוף את כל המסמכים הנוגעים לתאונה. בנוסף, יש להודיע למשטרה בהקדם בדבר תאונת הדרכים, על מנת שזו תוכל להעיד שאכן הייתם מעורבים באותה התאונה. מתחילת הדרך, יש לתעד כל מסמך כלשהו המעיד על כך שלנפגע התאונה נגרם נזק, אולי נזקק לטיפולים רפואיים, ניתוח, טיפולים תרופתיים או אולי אף נגרמה לו נכות. את כל הנזקים הללו יש לתעד ולהביא אותם לעורך דין לתאונות דרכים.

 

עורכי דין תאונות דרכים – קבלת פיצויים ומיצוי זכויות

מסמכים רפואיים

כאשר פונים אל עורכי דין תאונות דרכים על מנת להגיש תביעה משפטית, חשוב ביותר לצרף את כל אותם מסמכים רפואיים הרלוונטיים לפגיעה והמעידים בדבר הנזק שנגרם. בנוסף, יש להביא לעורך הדין את אישורה של המשטרה, ולהגיש בקשה מיוחדת על פיה יש למנות רופאים מומחים, אשר יוכלו לאבחן את הנזקים שנגרמו לנפגע תאונת הדרכים, לאמוד אותם ואת השלכותיהם על בריאותו ועתידו.

הוכחת הנזק

על עורכי דין לתאונות דרכים להוכיח בפני בית המשפט את שיעור הנזקים אשר נגרם לאותו אדם שנפגע בתאונת דרכים.

תוצאות אפשריות של התביעה

ישנם מקרי תאונות דרכים, אשר אינם לאו דווקא מסתיימים בבי המשפט, זאת כאשר מצליחים להשיג הסכם פשרה בין שני הצדדים. ישנם הסדרים משפטיים עליהם אחראים הרופאים אשר סיפקו את חוות הדעת, וישנם גם מקרים המסתיימים בהכרעות דין.

חוקי הפיצויים

מי שנפגע בתאונת דרכים, רצוי לו להכיר את מה שאומר חוק הפיצויים, שכן אנשים אלה זכאים לקבל פיצויים בגין הנזקים הגופניים שנגרמו להם, גם אם הייתה להם אחריות כלשהי לתאונה. בשל זאת, כל נהג באשר הוא במדינת ישראל, עליו לרכוש ביטוח חובה, בכדי שבזמן שמתרחשת תאונת דרכים, הנפגעים יהיו רשאים לדרוש כספים מחברת הביטוח בה היו מבוטחים. כאשר מי שנפגע בתאונה הוא לא הנהג אלא זה שישב לצדו, עליו יהיה לתבוע את חברת הביטוח של בעל הרכב.

הזמן המתאים להגשת התביעה

גם כאשר מדובר בתאונות דרכים, חל חוק התיישנות לאחר 7 שנים. מה המשמעות? עם תום 7 שנים כל מי שנפגע בתאונת דרכים לא יוכל לתבוע פיצויים. עם זאת, גם לא רצוי להגיש את התביעה מיד לאחר התאונה, מכיוון שבשלבים מוקדמים אלה יהיה קשה להעריך את הנזקים שנגרמו, ומכיוון שהפיצויים נקבעים על פי שיעור הנזק. מומלץ להמתין במקצת עם התביעה בכדי לקבל את כל הפיצויים והזכויות כמו גם ההטבות המגיעות לכם.

הקשר עם חברת הביטוח

כל נפגע בתאונת דכים, במוקדם או במאוחר יתקל בכך שהליך תביעת חברת הביטוח יכול להיות סבוך ביותר ובירוקרטי. כל חברות הביטוח פועלות בשיטות משלהן ולעיתים נדמה שכל מטרתן היא להקשות על חייו של נפגע תאונות הדרכים, למרות מצבו הבריאותי הרעוע. לעיתים ניתן לקבוע את גובהם של הפיצויים באמצעות מו"מ ואז להגיע להסכמות משותפות.

זאת ועוד, חברות ביטוח רבות מעסיקות חוקרים מטעמן על מנת שאלה יוכלו להוציא כמה שיותר אינפורמציה אודות המבוטח, למען האינטרסים שלהן. יש לזכור, קיימת עדיפות לא למסור שום אינפורמציה, שכן באפשרות חברת הביטוח לנצל את כל המידע שמסרתם להם וכל זאת לרעתכם. על כל מקרה, לא חייבים להתמודד עם חברות הביטוח לבד וגם לא עם המוסד לביטוח לאומי. עורכי דין לתאונות דרכים, בקיאים היטב בנושא זה.

יצירת קשר עם עורך דין תאונות דרכים

בכל עת בה נפגעתם בתאונת דרכים, תצטרכו לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה בתחום. ללא שירותיו, סביר להניח שלא תצליחו להשיג את מה שמגיע לכם בגין הנזקים שנגרמו לכם. אם אתם נפגעתם בתאונת דרכים או שמא הייתה זו תאונה בה מעורבים עוד אנשים, כדאי ביותר ליצור קשר כמה שיותר מוקדם עם עורך דין, כל זאת על מנת לקבל את הייעוץ המתאים, הן בכל מה שעשוי לקרות בעתיד הקרוב והן בכל מה שיקרה בעתיד הרחוק יותר.

כמו כן, כדאי מאוד לפנות לעורך דין מקצועי, עתיר ניסיון שזה לא מכבר ייצג לא מעט לקוחות אשר נפגעו בתאונות דרכים, זה ידע כיצד מתמודדים עם המוסדות הרלוונטיים השונים. במקרה ואין לכם את האמצעים כרגע לשלם לאיש מקצוע, תמיד ישנה האפשרות לשלם לו רק לאחר שתקבלו את הפיצויים להם אתם זכאים.

יתרונות ייצוגו של איש מקצוע

רבים מנפגעי תאונות הדרכים נמצאים במצב בריאותי רעוע, ולא רק שמצבם הבריאותי איננו במיטבו, הם פגועים גם בנפשם, שכן תאונות דרכים גוררות אחריהן לא מעט פעמים טראומה. לאנשים במצבים אלה, יהיה קשה להתמודד עם חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי, במקרה ונגרמו להם אחוזי נכות.

עורכי דין לתאונות דרכים תוכלו למצוא בכל רחבי הארץ, ולשם כך יש להיעזר ברשת האינטרנט או להתרשם מהמלצות של אנשים בעלי ניסיון. על עורכי הדין להתייחס ללקוחות ברגישות רבה, הם יודעים בדיוק כיצד מתמודדים עם כל אותם מוסדות וגורמים המערימים קשיים. בסופו של דבר, ביכולתם ובזכות הניסיון המקצועי שלהם, הם יוכלו למענכם, להשיג את כל מה שמגיע לכם בגין הנזקים שנגרמו בתאונה. ומה באשר אליכם? אתם תוכלו להמשיך בשגרת חייכם ללא מצוקות כלכליות.

משרד עו"ד נסים את כהן-ניסן לרשותך. אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר עם אנשי המקצוע של המשרד עוד היום בטלפון מספר 054-4840666