משרד עורכי דין בחיפה – מדוע לעבוד עם משרד מקומי?

מה זה בעצם משנה היכן ממוקם משרד עורכי הדין שלך? האם, כשאתה תושב הצפון, משרד עורכי דין בחיפה ישרת את מטרותיך בדרך טובה יותר ממשרד עורכי דין בתל אביב או באילת?

לכאורה, בשל פלאי הטכנולוגיה שבתוכם אנחנו מתפקדים במהלך חיי היומיום שלנו, האינטראקציה פנים אל פנים איבדה ממשמעותה. את מקום הישיבות, השיחות וההתייעצויות החליפו שיחות וידיאו, סמסים, וואטסאפ ודרכי התקשרות אחרות. עד לפני זמן לא רב, כל מי שהעדיף שלא לנהל קשרים הכוללים מפגשים ישירים עם אנשים (לקוחות, קולגות, ספקים, נותני שירותים וכד') נתפש כ"חריג", אולם כיום, הקערה נהפכה על פיה, ומי שנתפש כ"חריג" הוא דווקא מי שאיננו נעזר בטכנולוגיות השונות על מנת לנהל את קשריו האישיים והעסקיים. אבל, למרות כל זאת, עדיין ישנם תחומים מסוימים בהם לא רק ניתן, אלא אף רצוי לנהל את הקשר באופן בלתי אמצעי, ובחירת עורך הדין המלווה אתכם בנבכי המערכת המשפטית הינו אחד מהתחומים האלה.

משרד עורכי דין בחיפה - מדוע לעבוד עם משרד מקומי?

עורכי דין בחיפה – מדוע למיקומו של משרד עורכי הדין ישנה חשיבות?

לצורך הדגמת חשיבות המיקום, נניח שבבעלותכם עסק חיפאי, אבל, מתעקשים להיעזר בשירותיו של עורך דין ממולח, אשר ממוקם, בעיר הגדולה – תל אביב. עבורכם פירושו של דבר, כי כל חתימה פיזית על מסמך (ותסלחנה לנו הדיגיטציה והווירטואליה, אשר כבודן במקומן מונח, אבל בתחום העסקי-משפטי הן פחות נפוצות) תחייב אתכם לנסוע לתל אביב. לכאורה, זה יכול להיות נחמד – הצלחתם לארגן לעצמכם יום כיף בתל אביב, יום בו אתם "נחים" מניהולו השוטף של העסק. אבל, למעשה, מדובר עבורכם במינימום חצי יום עבודה שהולך לאיבוד. מי שמנהל עסק יודע באיזו כמות עצומה של מסמכים ואישורים הוא חייב להתעסק, כך שבאופן טבעי, הרצון לקבל את הייעוץ המשפטי שלכם מאיש מקצוע זמין ונגיש הוא מובן, ואובדן של חצי יום עבודה, בכל פעם שאתם נדרשים לחתום על חוזה, הסכם או כל מסמך אחר המצריך חתימה, איננו משהו שבעל עסק יכול לעמוד בו, ובטח שאיננו מסוגל, כלכלית, לעמוד בו לאורך זמן.

קרבה פיזית פירושה גם צמצום זמני התגובה

מרבית הנושאים המצריכים ייעוץ משפטי דורשים מכם פעולה מיידית. אין לכם, כבעלי עסק רציני, את הפריבילגיה לדחות את הטיפול בהם למועד שבו יהיה לכם את הפנאי (או הרצון) להיפגש עם עורך הדין שלכם ולטפל בהם. חוזים, לדוגמה, אינם מאפשרים לכם לטפל בהם בעוד חודש, או אפילו שבוע. הם צריכים להיות מנוסחים בלשון המשפטית הנכונה ולהיחתם בהקדם, אחרת, האינטרסים העסקיים שלכם נמצאים בסכנה! ואם חשבתם שבהילות זו מתייחסת רק לעניינים עסקיים, אתם עלולים לגלות (בדרך הקשה) כי טעות בידיכם, וכי גם בעניינים האישיים שלכם, למהירות התגובה ישנה חשיבות רבה. זאת, מאחר ובתחומים מסוימים (בעיקר ההתנהלות מול הרשויות, אבל לא רק) כל שעה או יום שעוברים ללא טיפול משפטי הולם בבעיה, עלולים להחמיר אותה ולהפוך אותה ליותר מסובכת לפתרון. אתם זקוקים לשירותיו של איש מקצוע אשר יוכל לתת מענה מקצועי הולם, ולעשות זאת במהירות

לפעמים קשרים עשויים להיות המפתח לטיפול נכון

אחת מהנקודות העומדות לזכותו של עורך דין שפועל לאורך זמן בתחום ובאזור מסוימים, הם הקשרים האישיים-עסקיים שלו, אותם הוא מפתח מול האנשים שבעמדות המפתח ברשויות. כתוצאה מכך, פעילותו המשפטית אשר מרוכזת באזור המסוים מאפשרת לו לעשות שימוש ולהפעיל את קשריו על מנת לייעל את הטיפול בענייניכם. זאת מאחר ובניגוד למה שנדמה למתבונן מהצד, הרשויות אכן פועלות כפי שמנחה אותן החוק, אבל, במקרים רבים, המחוקק עצמו הוא זה המותיר את המקום לשיקול דעתו של האדם האחראי הפועל מול הציבור. כך שאין המדובר בעבירה או בהתעלמות מהתקינה והחוקים, אלא בזכותו של הפקיד להפעלת שיקול דעתו, וזו, כמובן, תינתן בחפץ לב רב יותר, במקרים של רצון טוב. לכן, לקשרים הטובים שבין עורך הדין לפקיד, יש יכולת להביא להתייחסות שונה לגמרי לסוגיה הנידונה, באופן שטיפול בניירת רשמית ויבשה לא היה יכול להפיק ממנו. נכון, וירטואליה, דיגיטציה, תקנות – אבל, עדיין, אין תחליף לקשר האישי בין בני אדם, ולרצון הטוב אותו הם מגלים לאנשים החביבים עליהם.

בסיכומו של דבר

מרבית תחושת הביטחון של אנשים העושים שימוש בשירותיהם של עורכי דין נובעת מהתחושה כי עורך הדין משמש להם כ"גב" משפטי, ונמצא שם עבורם, זמין ונגיש. למרות שמדובר במדינה קטנה, עדיין, לא ניתן לצפות שענייניכם המשפטיים יטופלו ביעילות הנדרשת, כאשר כל חתימה על מסמך וכל פגישת ייעוץ יצריכו מכם נסיעה בת שעה (או יותר) לכל כיוון.

כך שאם אתם מתגוררים באזור חיפה רבתי או, לחילופין, מנהלים את בית העסק שלכם באזור זה, נשרד עורכי דין בחיפה יוכל להועיל לכם הרבה יותר, מאשר משרדי עורכי דין בכל אזור אחר ברחבי הארץ. למרות הווירטואליה והטכנולוגיה, בכל הנוגע לתחום הייעוץ או הטיפול המשפטי, משרד עורכי דין הממוקם, פיזית, באזורכם, ישרת את מטרותיכם פי כמה טוב יותר ממשרד עורכי דין רחוק.