כך תמצא עורך דין מומלץ לתביעת רשלנות רפואית

'אני רק בן אדם' 'כל אחד טועה לפעמים' 'טעות זה דבר הכי אנושי…' אלו משפטים שכולנו אומרים וכולנו שומעים. אז נכון שכל בן אדם עשוי לטעות. אך כאשר מדובר בטעות קריטית הפוגעת בחיי אדם או באיכות החיים שלו, או אז הטעות היא ממש בלתי נסלחת.

כאשר אנחנו מוצאים את עצמנו בסיטואציה כזו כאשר גורם רפואי שסמכנו עליו ועל ההגינות שלו, מתרשל בתפקידו ולא מטפל בנו כראוי, או אז, אנחנו ממש לא צריכים לוותר. אסור לנו להישאר סלחניים. אנחנו חייבים לטפל בעניין ולו בכדי למנוע הישנות של מקרים מן הסוג הזה. ברור שבמקרים רבים אנחנו עשויים גם לקבל פיצויים שירפדו אותנו בהמשך הדרך ויקלו על הפגיעה.

עורך דין לתביעת רשלנות רפואית – זו הכתובת

כאשר קורה ואתם מגלים כי הצוות הרפואי אשר עליהם סמכתם, התרשל בתפקידו ובעקבות כך הטיפול נכשל, אסור לכם לשתוק.

רשלנות רפואית עלולה לפגוע בכל אחד מאתנו ברמות פגיעה שונות.

ישנה רשלנות שעלולה להותיר את החולה פגוע לתקופה ארוכה או אפילו לצמיתות וישנם המקרים החמורים עוד יותר אשר בהם לא מדובר רק על פגיעה באיכות החיים. מדובר על אובדן חיי אדם.

כאשר ישנן הוכחות ברורות כי התקלה נבעה בעקבות רשלנות רפואית, או אז, אין כל סיבה שבעולם לוותר לצוות הרפואי.

פיצויים שמרפדים את הנפגע

כאשר הפגוע מגיש תביעה בגין רשלנות רפואית, הוא יוכל לקבל פיצויים. פיצויים אלו ירפדו ויקלו במעט על הפגיעה אשר ממנו הוא סובל בגלל הרשלנות מצד הצוות הרפואי.

אדם שנפגע במהלך טיפול רפואי עשוי למצוא את עצמו בסיטואציה חדשה ולא מוכרת. הוא יצטרך להתמודד עם הוצאות כספיות שלא היו לו עד כה, לעיתים הוא ייאלץ לשנות את הבית ולהתאים אותו למצבו הרפואי שלא לדבר על המסגרת התעסוקתית שלא תמיד תתאים לו עוד והוא ייאלץ למצוא לעצמו עבודה חדשה. יש גם את הסעיף של כאב וסבל שראוי להתייחסות וגם לפיצוי. כדי לתבוע את הגורמים האחראיים על המחדל ולמצות את כל הזכויות, חשוב להיעזר באנשי מקצוע. רק אלו ידעו איך וכיצד להתנהל מול הנתבעת והם אלו שידעו מה לתבוע ואיך לתבוע.

עורך דין רשלנות רפואית – כי חשוב למצות את כל הזכויות

לא תמיד ניתן יהיה להשיב את המצב הרפואי לקדמותו. ישנם מקרים אשר בהם הנזק אשר המטופל ניזוק ממנו הוא נזק חמור במיוחד ואין באמת דרך לפצות אותו על כך. הנזקים הפיזיים החמורים שהותירו אותו עם נכות למשך לכל ימי חייו הם נזקים חמורים ביותר ואין כל תשלום שבאמת יוכל להוות פיצוי על הדבר. אף אחד לא רוצה להיות נכה או מוגבל פיזית גם אם הוא יקבל על כך פיצויים בסכומים גבוהים.

אך אם קרה כבר מה שקרה, חשוב לדרוש את כל הפיצויים האפשריים.

עורך דין רשלנות רפואית הוא האיש שידע לשקלל את הנזק, ידע לקבוע באופן מסודר וברור מה מגיע, כמה מגיע ועל אילו סעיפים יש לדרוש את הפיצויים. ישנם כמה וכמה ראשי נזק אשר אליהם יש להידרש ורק איש מקצוע מנוסה המכיר היטב את כל הנושא, ידע איך להתנהל וכיצד לדרוש את הסכומים המגיעים בהתאם לנזקים השונים.

מה צריך לדעת לפני שפונים אל עורך דין?

לפני שפונים אל עורך דין, חשוב מאוד להצטייד בכל המסמכים הרלוונטיים. באופן כללי תמיד כדאי לשמור ולתייק סיכומי מחלה, סיכומי אשפוז וכל מה שמקבלים בביקור בקופת החולים. מובן אם היה פינוי של צוות מד"א יש לשמור גם על המסמכים הללו ולפנות עם כל אלו אל עורך הדין.

מלבד כל המסמכים, כדאי לאסוף עדויות. עדויות של אנשים ששהו באותו זמן במקום, בני משפחה שמכירים את הנפגע לפני שקרה המקרה ולאחריו, עדויות של רופאים או אנשי מקצועי שמכירים את הנפגע וטיפלו בו לפני המקרה, במהלך המקרה ואחריו. עדויות אלו עשויים לשפוך אור על הכול ובמקרים רבים הם אלו שיכריעו את הכף.

עורך דין רשלנות רפואית שמכיר את המערכת

המערכת הרפואית היא מערכת משומנת היטב וקשה עד בלתי אפשרי לנצח במערכה מולם. ישנם יותר מידי מקרים צודקים, של חולים אומללים שנפגעו במהלך טיפול רפואי, אך לא היה להם את התקציב הדרוש כדי לשכור לעצמם עורך דין מיומן שייצג אותם בבית המשפט וינהל עבורם את התביעה. התוצאה הייתה עגומה מאוד כאשר הם נותרו עם החובות הכבדים של הוצאות המשפט כאשר הם לא זכו לראות את הפיצויים המגיעים להם.

על מנת שדבר כזה לא יקרה, חשוב לדעת כי כשמדובר בעורך דין רשלנות רפואית, אין מקום לזלזל או לבחור באופן אגבי את איש המקצוע. חשוב מאוד לשים לב כי הבחירה נעשית באופן שקול וחכם.

אז כדי שהבחירה אכן תהיה חכמה ונכונה חשוב לשים לב לכמה נתונים חשובים.

  • עורך דין מנוסה – חשוב שיהיה זה עורך דין מנוסה, עורך דין שמכיר היטב את המערכת הרפואית ובמקביל הוא בקי בכל ענייני המשפט. הניסיון מוביל לכך כי עורך הדין ידע כיצד לנווט ולכוון את המהלכים ובכך יחסוך זמן ומשאבים מיותרים.
  • עורך דין עם הצלחות – ברור שהצלחות של עורך דין מוכיחים יותר מכול כי אכן מדובר באיש מקצוע מוצלח ומבטיח. כדאי לבדוק את המקרים אשר בהם טיפל אותו עורך דין ולהתרשם מההצלחות שלו אם היו.
  • עורך דין עם מוניטין– עורך דין שיצא לו שם טוב הוא בדרך כלל עורך דין שניתן בהחלט לסמוך עליו כי הוא יעשה את מלאכתו נאמנה. כי שם טוב זה משהו שאפשר לרכוש רק ביושר.