כתבות משפטיות שלנו מן העתונות

מן העיתונות

"אני הולך למות": צעיר שננשך על ידי כלב יפוצה

השופטת האמינה לתובע, כיום בן 24, כי ההאסקי סיבירי שנשך אותו לפני 10 שנים שייך לשכנים שלו. הפיצוי: 130 אלף שקל

סכסוך על פינוי-בינוי: זוג מבוגר ניצח 243 דיירים

מתחם גדול של בנייני רכבת בקריית ים עמד בפני פרויקט חידוש, אבל שני דיירים בני יותר מ-70 סירבו בין השאר בשל גילם ומצבם הרפואי. שופטת הסכימה איתם

תביעת הנזיקין של נפגעי הנובה נגד מדינת ישראל היא תביעה עקרונית, היסטורית

פורום Duns100 לבכירי ענף המשפט בתחום דיני נזיקין ורשלנות רפואית עסק השנה במגוון נושאים הקשורים למלחמת חרבות ברזל, כאשר חלק משמעותי מהשיח התמקד בנפגעי מסיבת נובה ונפגעי פעולות איבה, "בית המשפט נוטה לא לקבל תביעות כנגד המדינה ונזהר להתערב בשיקולים מקצועיים של כוחות הביטחון אך יתכן כי סביב הטבח ב'נובה' תהיה התייחסות תקדימית למחדל שאירע״.

העלים הכנסות של 5 מיליון ש' ולא יירצה מאסר

מדריך טיולים דיווח למנהל מע"מ על 5% בלבד מהכנסותיו ובהמשך שינה סיווג לעוסק פטור. שופט התחשב בו לנוכח גילו המתקדם והטיל עליו עבודות שירות

גאים לייצג את חברת נתיבי ישראל בתביעה, להוציא את האמת לאור ולפטור אותה לחלוטין מן האחריות לתאונה.

השופט מצא לנכון להטיל אחריות גם על המדינה, שסללה את הכביש במקור. עם זאת, הוא פטר מאחריות את נתיבי ישראל

הופחת מס באופן משמעותי למורשע בעבירות מס.

אכיפה בררנית: הופחת מס לבכיר בארגון פשע שי קסוטו הודה במכירת דלק מהול והורשע בעבירות מס בהיקף של כ-100 מיליון שקל. המדינה הטילה את כל השומה עליו ופטרה את שותפיו, והוא ערער וזכה המשך לקרוא.

עו"ד מוטי כהן ניסן: איך מתנהלים מול הגורם הכי קשה במדינת ישראל- ביטוח לאומי?

בשביל שיהיה שוויון חברתי ובשביל שכל נזקק יוכל לחיות בכבוד או לפחות עם תנאי מחיה בסיסיים, יש את הביטוח הלאומי שמטרתו הוא לספק ביטוח סוציאלי כולל. מוסד הביטוח הלאומי הוא בראש ובראשונה אינטרס חברתי, הוא הפנים של המדינה שלנו שאמורה לדאוג לכל אחד. אז כיצד ניתן להתמודד מול הגוף הזה? המשך לקרוא.

מתרחבים למרכז: משרד עוה"ד החיפאי המוביל נסים את כהן ניסן פותח סניף בגבעתיים

לאחר 22 שנים בהן התבססו והובילו בצפון, פותחים זהר נסים ומרדכי כהן ניסן, את הסניף המיוחל בגבעתיים. כהן ניסן: "אנחנו שמחים להעניק את השירות המקצועי שלנו גם ללקוחות חדשים שיצטרפו אלינו בגוש דן." המשך לקרוא.

BDI - הדירוג המוביל בישראל של חברות ומנהלים

על פי דירוג ה-BDI - הדירוג המוביל בישראל של חברות ומנהלים, משרדנו נבחר כמוביל בתחום של משרדי עורכי דין לעבודה מול הרשויות המקומיות. המשך לקרוא.

בית משפט השלום בטבריה קיבל את תביעתו של עורך דין שרכש מכונית

כשנתיים לאחר שנהג במכונית, הוא מכר אותה לאדם אחר. כמעט מיד לאחר מכן, הוא זומן לתשאול ברשויות המס. חוקר הציג לו קבלה של חברת "מאייר" הגרמנית, על פיה הרכב נרכש על ידו במחיר של כ-26 אלף אירו, ולא ב-17 אלף כפי שהצהיר. האיש לא ידע מה מקור הקבלה והכחיש את פרטיה. לאחר חודש הוא קיבל מכתב דרישה לתשלום של כ-70 אלף שקל, לאחר שרשות המסים העריכה מחדש את שווי המכונית והמס עבורה, וכן הצמידה למס קנסות וריביות שנצברו במשך שנתיים. המשך לקרוא.

עו"ד ייבא לארץ מכונית יוקרה, רשויות המס טענו ששיקר לגבי מחירה

כשנתיים לאחר שרכש מרצדס בייבוא אישי ושילם את כל המיסים, התעוררה רשות המיסים, וטענה שהציג קבלה פיקטיבית וחייבה אותו ב-70 אלף שקל. השופט ביטל את החלטת הרשות וקבע שהיא אינה סבירה בעליל. המשך לקרוא.

מנהל מס רכוש התעלם מהנישומים – ויחזיר להם את כספי המיסים

זהו סיפורם של שלושה אחים שהתנגדו לחוב מס ישן של אביהם המנוח, וזכו ליחס מבזה מרשויות המס. לאחר מאבק משפטי ארוך הוכרע כי אכן נעשה להם עוול ומס רכוש חויב בהוצאות של עשרות אלפי שקלים. המשך לקרוא.

בעל ברח לחו"ל, האישה עגונה - פסקדין

עגינות היא חולי של מוסד הנישואים היהודי-דתי. בית הדין הרבני מנסה לפתור את הבעיה באמצעות ההלכה, אולם ברוב המקרים היא לא מועילה, וכך מדי שנה מתווספות עוד ועוד נשים לסטטיסטיקה. המשך לקרוא.

עורך דין נסים זהר: "עם הלקוחות שלי אני רץ מרתון" - TLV Times

היכרות ראשונה עם עורך הדין המומחה בתחום המיסוי הפלילי והאזרחי, מדור משפטי חדש. "אני לא רואה אדם כאופציה עסקית. לא כל בעיה שמישהו מציג בפניי כעורך דין, היא באמת כזו, לא כל זבוב צריך להפוך לפיל. לפעמים מדובר בחוסר הבנה של תחום מסוים או צורך בהדרכה, ואם אני מבין שאין לו בעיה, כיף לי להגיד לו את זה. אין כמו כנות". כך אומר עו"ד זהר נסים שותף ובעלים במשרד עורכי הדין נסים את כהן – ניסן אשר עובדיו מסמלים ערכים שלא תמיד קל למצוא, גם בין עולם המשפטנים. המשך לקרוא.

news1 - המחלקה הראשונה

סנגורים ממונים מטעם נציבות שרות המדינה בבית הדין למשמעת של שרות המדינה; מיסוי פלילי ואזרחי לרבות מיסוי מקרקעין; מכס ומס קניה; משפט אזרחי - מסחרי; מקרקעין; דיני עבודה; נזקי גוף; הוצאה לפועל והליכי גביה; ייצוג משרד התשתיות הלאומיות בהגשת כתבי אישום באזור הצפון המשך לקרוא.