עורכי דין לתאונת אופנוע

עורכי דין לתאונת אופנוע

אומרים שרוכבי האופנועים מתחלקים לשניים: אלו שכבר עשו תאונה ואלו שיעשו תאונה. ואכן, רכיבה על אופנוע נחשבת לנהיגה בסיכון גבוה, מכיוון שהאופנוע חשוף וכל פגיעה בו או כל גורם אחר כמו כתם שמן על הכביש, עלולים לגרום לו לתאונה ולפציעה ואף חמור מכך-למוות. המשפט הזה די נכון ולכן יש הרבה עורכי דין לתאונת אופנוע שיש להם מספיק פרנסה, עורכי דין שכל עבודתם הינה ייצוג של הנפגע ותביעת פיצויים בשבילו.

אם חלילה נפתעתם בתאונת דרכים בעודכם רוכבי אופנוע, הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת על מה לעשות ואל מי לפנות, כמו גם איך מאתרים עורכי דין לתאונת אופנוע עם ניסיון.

עורכי דין לתאונת אופנוע נסים כהן ניסן חיפה

מה עושים לאחר תאונה?

אם אתם רוכבים על אופנוע עדיף כמובן שתזהרו ותימנעו תאונת דרכים. אך אם בכל זאת זה קרה יש כמה דברים שעליכם לעשות:

ראשית, אתם צריכים להירגע ולחשוב קודם כל על הבריאות שלכם, מה שאומר פינוי לחדר מיון לטיפול והמשך בדיקות. אתם יכולים לעשות את זה באמבולנס או בדרך אחרת, תלוי כמובן במצבכם הרפואי וביכולת הניידות שלכם. לעיתים, מיד לאחר תאונת דרכים לא מרגישים כלום, אין כאבים ואין שום דבר שמעלה חשד שיש איזו שהיא פגיעה, אך לאחר כמה שעות מתחילים כאבים שמצריכים בדיקה וטיפול.

זה אופייני בעיקר לפגיעות גב וצוואר אך לא רק גם חבלות ראש וגם פגיעות בטן ואיברים פנימיים יכולים להראות סימנים מאוחרים יותר. ולכן, אם יש ספק אין ספק, אל תהססו ופנו לחדר מיון בשביל לעשות את כל הבדיקות.

שנית, אתם צריכים לקבל את אישור המשטרה על התאונה שעברתם. אתם צריכים להגיע לתחנת המשטרה הקרובה אליכם בהזדמנות הראשונה יחד עם כל הניירת הרלוונטית מה שאומר טופס שחרור מבית חולים או אישור על קבלת טיפול רפואי, רישיון נהיגה בתוקף ורישיון רכב בתוקף כמו גם תעודת חובה.

במהלך השהייה שלכם בתחנת המשטרה תקבלו "אישור משטרה" המעיד על תאונה שעברתם, וזאת לאחר שתספקו את כל המידע הדרוש כמו מי היה מעורב, איפה היתה התאונה בדיוק, מהן הנסיבות וכדומה.

שלישית, אתם חייבים לשמור על כל אישור שקיבלתם בין אם הוא רפואי ובין אם לא, כמו לדוגמא אישור המשטרה שאינו רפואי. כל מסמך – צילומי רנטגן, ביקורים אצל רופאים, מרשמי תרופות, מהלך פיזיותרפיה, סיכומי אשפוז, קבלות על תשלומים לקופ"ח, קבלות על טיפולים אלטרנטיביים, קבלות נסיעה, קבלות חנייה, סיכומי מחלה וכדומה חייבים להישמר אצלכם בצורה טובה.

טיפ – תסרקו כל מסמך שאת מקבלים בצורה איכותית ותשמרו אותו בענן או על המחשב. כך הוא יישמר בצורה טובה.

רביעית, פנייה לעורך דין מנוסה – מציאת עורכי דין לתאונת אופנוע והחלטה על מי מהם יתאים להיות זה שייצג מול חברת הביטוח ושאר הגורמים.

איך בוחרים עורך דין לייצוג?

הגעתם לשלב האחרון והוא השלב בו אתם מבקשים לקבל פיצויים על הסבל שנגרם לכם, על ההוצאות ועל איבוד ימי העבודה שלכם. הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים בעורך דין שיטפל בתיק:

  • ייצוג של נפגעים בלבד או גם של חברות ביטוח? – כשאתם מחפשים אחר עורכי דין לתאונת אופנוע אתם צריכים לוודא שמשרד עורכי הדין בו עובד המועמד שלכם לא מייצג גם חברות ביטוח. משרדי עורכי דין שמייצגים נפגעים בתאונות דרכים  ובמקביל מייצגים גם חברות ביטוח נתקלים לא פעם בניגוד עניינים, ואתם בתור הלקוחות שרוצים לקבל את המקסימום שמגיע לכם, עדיף לכם להימנע מהמצב הזה.
  • התמחות ספציפית – יש עורכי דין שמתמחים ועוסקים בתחומים שונים, תחומים שאין להם קשר האחד עם השני ויש עורכי דין שמתמחים בתחום מסוים, בנישה מסוימת ועושים את עבודתם מצוין. עדיף לכם למצוא עורך דין או משרד עורכי דין שמתמחים ספציפית בייצוג נפגעי תאונות דרכים, ואם אתם מבררים על משרד כזה או אחר ומקבלים תשובה שהמשרד אכן מתמחה בתאונות דרכים אל תסתפקו בזה. התקשרו באופן אנונימי למשרד בנושא אחר ובררו אם יש עוד תחומים בהם המשרד מתמחה. כךך תדעו האם זהו משרד שעוסק בתחומים שונים או בתחום אחד ספציפי, זה שאתם צריכים.
  • ניסיון וותק – לוותק ולניסיון יש כמובן משמעות רבה בבחירת עורך הדין שיטפל בתיק שלכם. הוא צריך להיות של כמה שנים לפחות ועדיף כמובן כמה שיותר. הניסיון יכול להיות ההבדל בין הצלחה בתיק ובין כישלון או אי שביעות רצון מהתוצאות.
  • עורך דין עם יידע רפואי בסיסי – כמי שעוסק כל הזמן במצבים רפואיים שונים, בשברים בעצמות כאלו או אחרות ובאיברים בגוף האדם, עורך הדין חייב להיות עם יידע רפואי בסיסי. אין הכוונה שהוא יהיה עם יידע רפואי אבחנתי או טיפולי אלא שיידע  לפחות מושגים רפואיים בסיסיים, שמות של עצמות ואיברים וכדומה.
  • בדיקה מקיפה באינטרנט – היום ניתן לדעת על כל אחד כמעט כל דבר. בבואכם לאתר עורך דין שיטפל בתיק שלכם אתם צריכים ויכולים לעשות על עורכי הדין הפוטנציאליים שלכם מחקר קטן. הקלדת השם שלהם בגוגל יכולה להניב עבורכם לא מעט מידע לגבי הרמה המקצועית שלהם, כך לדוגמא אם הם מנהלים פורום משפטי כלשהוא או עונים על שאלות בפורום אחר יכולה להעיד על הרמה המקצועית שלהם. אתם יכולים לראות האם יש ביקורות עליהם או המלצות לקבלת השירות שלהם, אתםם יכולים לדעת גם לא מעט משיטוט בכרטיס שלהם בפייסבוק ויכולים להבין מול מי אתם עומדים והאם הוא יתאים לכם.

אם נפגעתם בתאונת אופנוע ואתם רוצים לקבל על כך פיצויים, בחרו בפינצטה את עורך הדין שייצג אתכם ואל תתפתו לבחור בהצעות זולות מידי שעלולות לעלות לכם ביוקר אחר כך.

משרד עו"ד נסים את כהן-ניסן לרשותך. אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר עם אנשי המקצוע של המשרד עוד היום בטלפון מספר 054-4840666