איך תמצא עורך דין מומלץ לתביעת נזקי גוף

איך תמצא עורך דין מומלץ לתביעת נזקי גוף

נזקי גוף יכולים להיגרם ברחבי העיר, בעבודה, בחוג וכדומה, והם יכולים לכלול מנעד תרחישים, סיבוכים ובעיות – בין אם מדובר בבעיות רפואיות ובין אם מדובר בבעיות כלכליות. אי לכך, טוב לדעת שאם מכירים את החוק ופועלים בכפוף אליו לצד אנשי המפתח הנכונים, ניתן לזכות בסכומי פיצוי משמעותיים.

תביעת נזקי גוף

השלב הראשון

השלב הראשון שיש לעשות לאחר מתן טיפול רפואי, הנו לאתר עורך דין מומחה בתחום נזקי הגוף ולאפשר לו להשיג עבורכם צדק לצד פיצוי משמעותי. עורך דין מקצועי יידע את מי נכון לתבוע, לבחון בעין מקצועית מהם סך ההפסדים שספגנו בגין הפגיעה ומהם סך ההוצאות שהוצאנו בעקבות הפגיעה, ואף יידע כיצד ניתן לתרגם את הסבל לסכום כספי. בנוסף, עורך דין מתחום נזקי הגוף יידע כיצד להוכיח הדברים, אל מי לפנות, מה לעשות, לענות כראוי לטענות נגד ואף לסייע להגיע לפשרה, כך שיתאפשר להימנע מהליך משפטי ארוך ומייגע

מאמץ ראוי

אין ספק שעורך דין מקצועי מהווה דמות מפתח בתביעת נזקי גוף, ואין ספק שרמת המומחיות שלו עשויה בסופו של משפט לבוא לידי ביטוי בהפרשי סכומים משמעותיים. אי לכך, חשוב להשקיע מאמץ בבחירת עורך דין מקצועי ואיכותי – כזה שינהל עבורכם את סך ההליכים באופן המסודר והרווחי ביותר, ועל כן נציף במאמר זה דגשים יעילים עבור איתור מושכל ומקצועי.

היכן מבררים?

הרשת האינטרנטית מהווה כר פורה למידע, השוואות, המלצות (לצד אזהרות) וכדומה, כך כל שצריך לעשות הנו לברר מעט ולהתחיל לבנות רשימה של עורכי דין שעומדים על הפרק – שצלחו סינון ראשוני. יש לקחת בחשבון שעורך דין מקצועי יאפשר לאתר אותו ביתר קלות ואף יעניק מידע רלוונטי תומך, למשל באמצעות אתר ייעודי. חוץ מהרשת האינטרנטית גם מומלץ לברר דרך מכרים שעברו חוויה דומה, ואף אצל מכרים שהם עורכי דין במקצועם, ולו כי הם עשויים להכיר קולגות בתחום.

עברו על הדגשים הבאים:

כידוע, לפני קבלת החלטה רצינית מעין זו, יש לנהל שיחה אישית עם עורך הדין – מתוך מטרה לקבל כמה שיותר מידע ענייני. מה יש להציף ולבחון במהלך הבדיקה? להלן רשימת דגשים מלאה:

  1. בדק בית

בעת חיפוש אחר עורך דין מומלץ לתביעת נזקי גוף, יש לבחון האם משרד עורכי הדין גם מייצג בין היתר את חברות הביטוח עצמן. בהנחה וכן, יש לקחת בחשבון שמצב מעין זה עשוי להוביל לניגוד אינטרסים. פה נחדד שהדבר רלוונטי רק כל עוד הנזק לגוף נגרם מתאונת דרכים, משמע כל עוד הצד שתובעים הנו חברת הביטוח.

  1. בחינת אתר האינטרנט

אתר אינטרנט של משרד לעורכי דין יכול לומר לא מעט. מכאן שאם נעלה שלב, נבחן האם האתר יודע להציע יותר מרק מידע רלוונטי, אלא בין היתר מציג מקרים מעניינים בהם המשרד נחל הצלחה משמעותית, תגובות של לקוחות מרוצים, מפרט של שירותי המשרד ואף הצגה של אנשי הצוות. פה נציין שמשרד עורכי דין אשר מציג לראווה את אנשי הצוות, מעיד שמדובר במשרד שמתנהל נכון ושיתנהל מולכם נכון, משמע ניתן להיות בטוחים שעורך הדין עמו תצאו למסע יהיה אותו עורך הדין עמו תסיימו את המסע – נתון משמעותי!

  1. התמחות נקודתית

ככול שתחום ההתמחות יותר צר, כך רמת הבקיאות של עורך הדין יותר רחבה והסיכויים שהוא ינצח במשפט יותר גבוהים. אי לכך, כאשר מתלבטים האם לחבור אל עורך דין מסוים, ראוי לוודא שהוא מתמחה בתחום באופן נקודתי, משמע יהיה נכון לוודא שהוא אוטוריטה בתחום תביעות נזקי גוף. עוד נחדד שיש הרבה עורכי דין שמתמחים בתביעות נזיקין, אך אינם מתמחים באופן נקודתי בנזקי גוף. כיצד ניתן לוודא זאת? שואלים ולאחר מכן מוודאים! כיצד? מספיק לבקש מחבר שיפנה אל אותו עורך דין עבור צורך אחר. אם הוא יתיימר גם עבור הסיטואציה השנייה להציג את עצמו כמומחה, תוכלו לדעת שטרם מצאתם את עורך הדין האידאלי עבורכם.

  1. ניסיון

מצאתם עורך דין מומלץ? בדקו כמה שנים הוא פועל בתחום, ותוודאו ששנות התמתחות שלו מתייחסות פרטנית לתביעת נזקי גוף. יש להבין שעורך דין עשוי להחזיק בוותק של 15 שנים במקצוע, אך רק לאחרונה החל להתמחות בנישה, משמע שחשוב להבדיל בין המקרים.

  1. רזומה לצד זמינות

לאחר שאוספים שניים/שלושה שמות מובילים, יש להתחיל להרים את רף החיפוש ולבדוק רזומה לצד חיבור אישי וזמינות, וזאת כי חבירה מהירה לעורך דין בתחום תביעת הגוף מהותית ביותר – עשויה להתבטא בסוף התהליך בכמה עשרות אלפי שקלים, ולו כי הלקוח התנהל כבר מהשלב הראשון באופן מושכל, משמע אסף קבלות, הגיע לבדיקות, ידע מה מוטב לומר וכדומה.

  1. בוחן פתע!

מרגישים שמצאתם את עורך הדין הנכון עבורכם? תבחנו אותו! במה מדובר? ובכן עורך דין שמתמחה בנזקי גוף אומנם אינו רופא, אך כן אמור לצבור ידע נרחב בתחום הרפואי, כך שפשוט לבדוק זאת. כיצד? ניתן לשאול לאיזה רופא עליכם לגשת אם נפגעתם ב"עצם הסטרנום" או ב"עצמות המסרק"… משמע תשלבו בשיחה מונחים מקצועיים ותבחנו האם עורך הדין מביע בקיאות. כמו כן, היעזרו בשאלות כלליות על מנת לבחון עד כמה עורך הדין מניע אתכם לפעול. ככול שהוא יהיה יותר יעיל בתחילת הדרך, ניתן להעריך שהוא ימשיך להיות יעיל בהמשך – ברגע האמת!

בחירה יקרה

לסיכום נציין שאדם שנפגע ומתכוון לקבל פיצוי כספי צריך לעשות דבר אחד – לבחון היטב אל איזה עורך דין לתביעת נזקי גוף לחבור. לאחר מכן ניתן להיות רגועים (ואף אופטימיים) – לאפשר לעורך הדין הנבחר להדריך אתכם מה לעשות, מתי וכיצד, כך שהבחירה הראשונית שווה לא מעט. בהצלחה!